Hej forumet!

Äldsta barnet önskar sig rullskridskor i födelsedagspresent och då jag på min höjd hyrt slalomskidor så är det inte uppenbart vilken bindning som behövs, trots lite tafatta googlingsförsök.

Knep ett par Wasa 610 rullskidor med breda hjul (verkar kallas klassisk) och med förmonterade SNS pilot-bindningar, men blir osäker på om det är rätt bindningar för applikationen då de verkar mer vara för skate-åkning.

Kan det stämma att en klassisk bindning är rätt här?
Skulle man kunna använda en SNS profile-pjäxa på SNS pilot-bindningen?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.