Har den billiga varianten av elsåg från Biltema som ändå har funkat helt okej. Nu har den plötsligt börjat såga dåligt?? Alltså kedjan rullar men det går ungefär lika snabbt att såga igenom en mindre stam som det hade gjort med en fogsvans!
Har bytt kedja, fyllt på olja, spänt kedjan, rensat kring dreven och laddat batteriet. Fler idéer??
Har bytt kedja, fyllt på olja, spänt kedjan, rensat kring dreven och laddat batteriet. Fler idéer??
Det är inte helt ovanligt på Biltema. Folk köper en sak och lägger den gamla i förpackningen och returnerar varan. Jag har råkat ut för det själv, men det handlade om en annan pryl.Idahlund skrev:
Numera verkar de granska saker som returneras ganska noga, men det kan ju slinka igenom något ändå.
