G Göran_ #1 Medlem · 8 inlägg 28 aug 2023 17:11 Göran_ Medlem 8 inlägg 28 aug 2023 17:11 #1 Modell: SLM 2037 Ca. 2 - 3 år gammal och lite använd. "Rusar"fullt och låter som om den skulle "sprängas".vi varje start. Någon som har förslag var man skall - kan göra för att fixa den. #gräsklippare
Modell: SLM 2037 Ca. 2 - 3 år gammal och lite använd. "Rusar"fullt och låter som om den skulle "sprängas".vi varje start. Någon som har förslag var man skall - kan göra för att fixa den.
L lob #2 Husägare · Nälden-Jämtland · 898 inlägg 29 aug 2023 19:47 lob Husägare Nälden-Jämtland 898 inlägg 29 aug 2023 19:47 #2 Så reagerade min snöslunga när den hade för mycket olja i vevhuset. Eller att oljan är utspädd med bensin. Kan vara värt att kolla. /LLOB
Så reagerade min snöslunga när den hade för mycket olja i vevhuset. Eller att oljan är utspädd med bensin. Kan vara värt att kolla. /LLOB
G Göran_ #3 Medlem · 8 inlägg 31 aug 2023 15:16 Göran_ Medlem 8 inlägg 31 aug 2023 15:16 #3 Tack för tips. Ska kolla.
P Plupp 156139 #4 Anonym 31 aug 2023 15:21 Plupp 156139 Anonym 31 aug 2023 15:21 #4 kan inte vara så att en gaswire har fastnat eller att möjligvis gaspjället har hängt sig i öppet läge?
kan inte vara så att en gaswire har fastnat eller att möjligvis gaspjället har hängt sig i öppet läge?
G Göran_ #5 Medlem · 8 inlägg 31 aug 2023 19:39 Göran_ Medlem 8 inlägg 31 aug 2023 19:39 #5 Tack för tips. Är för tillfället på resa. Skall kolla under nästa vecka.
G Göran_ #6 Medlem · 8 inlägg 26 sep 2023 08:47 Göran_ Medlem 8 inlägg 26 sep 2023 08:47 #6 G Göran_ skrev: Tack för tips. Är för tillfället på resa. Skall kolla under nästa vecka. Hittat felet. En liten konsol var böjd så att regleringen av förgasaren inte funkade som tänkt.
G Göran_ skrev: Tack för tips. Är för tillfället på resa. Skall kolla under nästa vecka. Hittat felet. En liten konsol var böjd så att regleringen av förgasaren inte funkade som tänkt.