Hej
Jag köpte nyss bla en beg. bilmaskin från Ferm, den stora som väger runt 25kg
Vet att det inte är kvalitetsgrejor men just den här maskinen har jag bilat ut 30-40m² betong med så jag vet att den funkar hyfsat och priset var rätt
Såg sist jag använde den att det är ett litet plastfönster på sidan av maskinen, misstänker att det ska vara någon typ av olja där i? verkar vara helt tomt nu...
Någon som vet vad för olja det ska vara och var man slår i den?