Finns det nåt annat än ikea som har billiga kök? Ni som köpt ikea, är ni nöjda?
 
Noblessa och Kvik är två billiga alternativ till IKEA
 
Begagnat är annars ett alternativ.

Jag håller på att sätta in ett Ikea-kök, och förutom att bänkskivan inte kommit i tid och att de bytt lucksortiment så tycker jag det har fungerat bra.

Eftersom man betalar mindre får man göra mer jobb själv, funkar med mig.
 
Epoq ( tror jag det heter ) som Elgiganten även har börjat sälja.
 
T
jonas.n skrev:
Epoq ( tror jag det heter ) som Elgiganten även har börjat sälja.
Nja, dom hyr väl snarare ut plats till Epoq såsom Rusta gör. Man kan ju inte beställa kök hos Rusta och Elgiganten och personalen vet ingenting utan man blir hänvisad till säljare på Epoq.
 
får definitivt rekommendera begagnat eller spana efter utställningskök... Vårt mutliformkök till huset kostade 45000:- som utställningsex o lär ha gått på 245000:- annars!! Fantastiskt trevligt -om man är ett gäng o lagom händig så man kan montera ner o frakta hem det...

Kolla bara upp så du kan komplettera vad du saknar -tänk på att bänkskivor är dyrt, så försök hitta så de passar o inte behöver bytas helt!

Har inte alls trevliga erfarenheter av t.ex. epoq -skulle se prov på en bänksskiva de har i sitt sortiment -men det kan man inte :-( utan är hänvisad till en mikroskopisk bild på hemsidan.... ehhh... ska jag köpa skiva för XXtusen vill jag nog se den "live" innan,så inget epoq-krafs i det här huset iallafall!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.