2 742 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
billigt kök
Begagnat är annars ett alternativ.
Jag håller på att sätta in ett Ikea-kök, och förutom att bänkskivan inte kommit i tid och att de bytt lucksortiment så tycker jag det har fungerat bra.
Eftersom man betalar mindre får man göra mer jobb själv, funkar med mig.
Jag håller på att sätta in ett Ikea-kök, och förutom att bänkskivan inte kommit i tid och att de bytt lucksortiment så tycker jag det har fungerat bra.
Eftersom man betalar mindre får man göra mer jobb själv, funkar med mig.
får definitivt rekommendera begagnat eller spana efter utställningskök... Vårt mutliformkök till huset kostade 45000:- som utställningsex o lär ha gått på 245000:- annars!! Fantastiskt trevligt -om man är ett gäng o lagom händig så man kan montera ner o frakta hem det...
Kolla bara upp så du kan komplettera vad du saknar -tänk på att bänkskivor är dyrt, så försök hitta så de passar o inte behöver bytas helt!
Har inte alls trevliga erfarenheter av t.ex. epoq -skulle se prov på en bänksskiva de har i sitt sortiment -men det kan man inte
utan är hänvisad till en mikroskopisk bild på hemsidan.... ehhh... ska jag köpa skiva för XXtusen vill jag nog se den "live" innan,så inget epoq-krafs i det här huset iallafall!
Kolla bara upp så du kan komplettera vad du saknar -tänk på att bänkskivor är dyrt, så försök hitta så de passar o inte behöver bytas helt!
Har inte alls trevliga erfarenheter av t.ex. epoq -skulle se prov på en bänksskiva de har i sitt sortiment -men det kan man inte
Klicka här för att svara