Hej!

Någon som har bra erfarenheter av en bra och billig snickare i Sthlm?

Ska bygga ett mindre staket. Går fint med utländsk arbetskraft, så länge det kan lite svenska..

//Elgen
 
Billig och bra går sällan ihop, det är den erfarenhet jag har. Med det sagt så hoppas jag slippa läsa en tråd om en månad där du är besviken på utförandet.
 
5plus.gif Till Manbergs kommentar. Håller med fullständigt
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.