E Elgen #1 Medlem · Stockholm · 2 inlägg 4 jul 2009 11:02 Elgen Medlem Stockholm 2 inlägg 4 jul 2009 11:02 #1 Hej! Någon som har bra erfarenheter av en bra och billig snickare i Sthlm? Ska bygga ett mindre staket. Går fint med utländsk arbetskraft, så länge det kan lite svenska.. //Elgen
Hej! Någon som har bra erfarenheter av en bra och billig snickare i Sthlm? Ska bygga ett mindre staket. Går fint med utländsk arbetskraft, så länge det kan lite svenska.. //Elgen
Manberg #2 Medlem · 961 inlägg 10 jul 2009 08:06 Manberg Medlem 961 inlägg 10 jul 2009 08:06 #2 Billig och bra går sällan ihop, det är den erfarenhet jag har. Med det sagt så hoppas jag slippa läsa en tråd om en månad där du är besviken på utförandet.
Billig och bra går sällan ihop, det är den erfarenhet jag har. Med det sagt så hoppas jag slippa läsa en tråd om en månad där du är besviken på utförandet.
JPL #3 Medlem · Stockholm · 30 inlägg 11 jul 2009 00:35 JPL Medlem Stockholm 30 inlägg 11 jul 2009 00:35 #3 Till Manbergs kommentar. Håller med fullständigt