3 673 läst ·
17 svar
4k läst
17 svar
Billig blå Bosch gersåg på Bygg-Ole!
Sida 1 av 2
Satt och läste dn nu på morgonen och såg annonser för Bosch gersågar:
Den gröna (PCM 8S) inkl bord för 2595:- på Bauhaus.
Den blå (GCM 8S) med sågbord (GTA 3700) för 4595:- på Bygg-Ole.
Det är ju inte annat än att man förbannar att man bor i lägenhet.
Den gröna (PCM 8S) inkl bord för 2595:- på Bauhaus.
Den blå (GCM 8S) med sågbord (GTA 3700) för 4595:- på Bygg-Ole.
Det är ju inte annat än att man förbannar att man bor i lägenhet.
Problemet är att jag _verkligen_ inte kan motivera inköpet. Jag har inget jag ska göra inom de närmaste 2 åren, och om jag ska det kan jag använda min fars snickarbod med Robland multimaskin som grädde på kap/ger/band- och alla andra typer av sågar han har där.
Hus först, sen verktyg.
Hus först, sen verktyg.
Med demokrati och högre löner kommer konsumtionen i Egypten garanterat gå upp. Om bara 1% av Kairos innevånare (180.000) skulle köpa en Gersåg, varav 10% en GSM 8S så skulle väntetiden bli flera år! Slå till innan valet i Egypten!
Nu har jag varit och tittat på GCM 8S då jag funderar på att byta ut min GCM 10. Subjektiva känns det som om detaljkvaliteten är sämre på den nyare 8S och sågdjupet mindre, men den har laser och med gejder så kapar den markant bredare stycken. Det jag saknar är sågbordet som ju kommer med "gratis".
Har Bosch börjat snika på konstruktionerna för att konkurrera på pris?
Har Bosch börjat snika på konstruktionerna för att konkurrera på pris?
Redigerat:
