3 398 läst ·
2 svar
3k läst
2 svar
Bilder smålandsvillan
Medlem
· östergötlandslän
· 3 inlägg
Hej, jag och min sambo har tänkt att bygga, har hittat en jättefin tomt som ägs av smålandsvillan.
Har varit på husvisning på villa Nybro men det känndes på tok för stort för oss och för lite förvarings möjligheter.
Nu har vi därför styrt tankarna till villa Kalmar, vill gärna komma i kontakt med någon som bygger/byggt smålandsvillan. Vill så gärna se lite mer bilder på kök och vardagsrum, jag har fått för mig att det är svårmöblerade med de snygga smala fönstren i hörnen och de stora elementen!
Hoppas någon kan hjälpa mig!
Har varit på husvisning på villa Nybro men det känndes på tok för stort för oss och för lite förvarings möjligheter.
Nu har vi därför styrt tankarna till villa Kalmar, vill gärna komma i kontakt med någon som bygger/byggt smålandsvillan. Vill så gärna se lite mer bilder på kök och vardagsrum, jag har fått för mig att det är svårmöblerade med de snygga smala fönstren i hörnen och de stora elementen!
Hoppas någon kan hjälpa mig!
Hej !!
Vill bara VARNA er för att bygga en smålandsvilla.
Vi blev lurade av säljaren i Uddevalla och fick så smala tomter så att husen inte fick plats plus att marken var så dålig att det tillkom närmare 100.000:- i markarbete för att kunna bygga, men vi har oxå en låååång lista med punkter från slutbesiktningen som skulle åtgärdas inom tre månader, nu har det snart gått ett och ett halvt år och vi har ringt många gånger och det lovas att det ska fixas, men inget händer.. Som sagt bygg inte en smålandsvilla om ni vill bli bli bra behandlade som kunder..
Vill bara VARNA er för att bygga en smålandsvilla.
Vi blev lurade av säljaren i Uddevalla och fick så smala tomter så att husen inte fick plats plus att marken var så dålig att det tillkom närmare 100.000:- i markarbete för att kunna bygga, men vi har oxå en låååång lista med punkter från slutbesiktningen som skulle åtgärdas inom tre månader, nu har det snart gått ett och ett halvt år och vi har ringt många gånger och det lovas att det ska fixas, men inget händer.. Som sagt bygg inte en smålandsvilla om ni vill bli bli bra behandlade som kunder..
Klicka här för att svara