Hej!
Vi är ett par som har beställt ett villa lammhult ifrån Smålandsvillan till september. Men det verkar omöjligt att hitta verkliga bilder på detta hus på internet. Skulle vara jätte tacksamma om någon som byggt just detta hus kunde dela med sig lite bilder.
mvh Kent