S sorkis #1 Medlem · 2 inlägg 21 feb 2006 18:48 sorkis Medlem 2 inlägg 21 feb 2006 18:48 #1 undrar bara om det är någon som byggt björken? tycker det är ett himla fint hus, men skulle vilja se lite mer interiört hur det blir!! tack på förhand!!
undrar bara om det är någon som byggt björken? tycker det är ett himla fint hus, men skulle vilja se lite mer interiört hur det blir!! tack på förhand!!
Index #2 Medlem · Östergötland · 136 inlägg 2 mar 2006 20:20 Index Medlem Östergötland 136 inlägg 2 mar 2006 20:20 #2 Kolla nedanstående länk där finns lite bilder på ett Björken. http://www.qtvr-byran.com/showroom/hjaltevadshus.htm Du kan också använda sökfunktionen här på forumet för det har skrivits en del om Björken tidigare. Här är en länk till vår hemsida också: http://web.telia.com/~u52017262/
Kolla nedanstående länk där finns lite bilder på ett Björken. http://www.qtvr-byran.com/showroom/hjaltevadshus.htm Du kan också använda sökfunktionen här på forumet för det har skrivits en del om Björken tidigare. Här är en länk till vår hemsida också: http://web.telia.com/~u52017262/