undrar bara om det är någon som byggt björken? tycker det är ett himla fint hus, men skulle vilja se lite mer interiört hur det blir!! tack på förhand!! :) :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.