Är det någon som har lite bilder (helst exteriört) på Götenehus Villa Skogås eller Trivselhus Skiss 519?

Hej , skulle gärna se bilder på ett Trivselhus GL 705.

Det finns ett gäng bilder på TH 519 på nätet. Mycket fint!! Har själv kollat på detta hus. Men det blir troligen ett eget förslag.

/J

Hej!

Vi är precis islutet av vårt byggande av skogås och kan gärna publicera lite bilder om du vill. Publicerar lite bildre som jag har i datorn på jobbet man kan lägga ut fler när jag komemr hem. Några av dessa är lite gammla då vi nu snart målat klart invändigt. Kan lägga ut uppdaterignar om du vill.

• phpvy6qtt.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
fler..

• phpnhdytu.jpg
    Skapa konto
fler..

• phpcncoh4.jpg
    Skapa konto
inne.. hall

• phppkvdsk_thumb.jpg
inne.. vardagsrum

• phpx4gyaj_thumb.jpg
Tack för bilderna jkpg_peter!  :)

Ser mkt bra ut dessutom! Jag har själv funderingar på svart fasad, så dessa bilder var helt perfekta. Om du orkar får du gärna lägga upp fler bilder...  :P

ska göra det ikväll då jag kommit tillbaka från målningen i huset. Ska nog nämna att vi har byggt till enhopsatt garagedel. Kan publicera fasadritningarna.

• skogas.JPG
Ah! Då förstår jag vad bild phpcncoh4.jpg föreställer. Har studerat Villa Skogås ett tag och kunde för mitt liv inte förstå var den bilden skulle vara tagen! ;)

Ett fint hus ni bygger. Jag gillar att inte alla fönster går ner till golvet.
Hus med "fullhöjdsfönster" är fina att titta på men den totala insynen...
Vad kostar ert hus inklusive garage om man får fråga?

Hej! Huset blir oerhört snyggt i svart. Blev nyfiken på hur du har gjort med planlösningen då du har byggt in garaget. Har du lust att även visa planlösningen?

Hej!

Jag lånar tråden....

jkpg_peter, vilken färg har ni målat huset med (Falu svart)?

Jag har beställt ett Götenehus Hjuvik som skall börja byggas efter nyår och jag känner väldigt starkt för en svart fasadfärg (finns med i bygglovet).

/John

Hej jkpg_peter,

Vi ska också bygga Skogås i Jönköping men har inte fått ett lika bra pris. Är ert pris inkl invändig och utvändig målning ? Hur mycket lyckades ni pruta ?

Mvh
Fredrik

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.