Undrar om nån som har en stiga park modell äldre kunde ta lite bilder under huven på den, är framför allt bromsen jag är intresserad av då den jag har låser bromsen när man trycker på pedalen och man måste släppa på den lilla "armen" vid bromsskivan för att den ska lossna.

Har blivit lite osäker på om det sitter rätt, så om nån kunde ta en bild så jag får se hur det ska se ut skulle jag vara tacksam.

Eller kanske är nån annan som haft detta problem som kan förklara vad som måste göras för att åtgärda det.

Bilden visar vilken modell jag har, inte min på bilden dock....

park.jpg
 
ingen som har en bild eller som orkar gå ut och fota en?

tacksam för svar
 
Milkshaken
men det bästa är väl att testa.. varför tror du att den sitter fel för?
Sen, om äldre modellerna är inte så vanliga längre, folk kanske inte har såna här...

Men kolla annars hos en maskinfirma som säljer och lagar åkklippare. Där får du säkert kolla om du har en dialog med dom först.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.