Lägger upp lite bilder från min renovering av ett Mockfjärd elementhus från 1969. Är utbildad snickare men har aldrig varit med om en sådant uppbyggnad av ett hus. Det har varit mycket motgångar och speciallösningar. Men det har varit väldigt kul och lärorikt. Kvarstår att få ordning på övervåningen som är färdig gipsad
Wow vilken transformering du/ni gjort! Kan du berätta vad det var du gjorde med fönstren? Vet du vilken hus-modell du har köpt? De brukar ha en bokstav. Tex H eller K (K är en av de större och är helt kvadratisk) har du i din modell sågspån och tjärad wellpapp i golven och om du har det hur har du löst det?F Floskar skrev:Lägger upp lite bilder från min renovering av ett Mockfjärd elementhus från 1969. Är utbildad snickare men har aldrig varit med om en sådant uppbyggnad av ett hus. Det har varit mycket motgångar och speciallösningar. Men det har varit väldigt kul och lärorikt. Kvarstår att få ordning på övervåningen som är färdig gipsad
Klicka här för att svara














