Y Youngblood #1 Medlem · 6 inlägg 18 dec 2021 23:12 Youngblood Medlem 6 inlägg 18 dec 2021 23:12 #1 Hej! (Husägare sedan tre månader tillbaka) Tog idag en snabb titt upp på vinden och skulle behöva hjälp med att tolka skicket tills det att jag har en bättre stege att ta mig upp för mer noggrann inspektion. Tack på förhand! //Kim Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #fuktskador #isolering #vindskiva
Hej! (Husägare sedan tre månader tillbaka) Tog idag en snabb titt upp på vinden och skulle behöva hjälp med att tolka skicket tills det att jag har en bättre stege att ta mig upp för mer noggrann inspektion. Tack på förhand! //Kim