95 936 läst ·
1 428 svar
96k läst
1,4k svar
Bilar som kör för nära cyklist
Renoverare
· Stockholm
· 20 223 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 223 inlägg
Just EPA har jag för mig är mycket sällsynta, skillnaden tror jag är att man inte kunnat bygga nya EPA på 40 år.AndersMalmgren skrev:
Jag tror A-traktor trenden kommer komma till Bromma fortare än du hinner säga läkarsprit. Nog är brommaungarna sugna på att köra Cayenne hellre en en plastbil.
Renoverare
· Stockholm
· 20 223 inlägg
Om jag skulle bygga en epa på en Porsche skulle jag göra det på en Cayman Ingen ungdom med smak vill kör runt i en CayenneJ JohanLun skrev:
Det är väl att cayenne kostar som en billig mopedbil... Just för få vill ha den som vanlig bil... Cayman är ju lite dyr och kanske funkar den inte, det är ju en del kriterier som ska vara uppfyllda. Tex får bilen inte vara en cab vilket utesluter vissa modeller (dock ej cayman) - jag kan även tänka mig mittmotorn ställer till med bekymmer map viktfördelning som ska vara övervägande på drivande axel... Men vänta du bara. Nog kommer de hitta modeller som de vill ha...AndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 223 inlägg
Nu när jag tänker efter så ser man ofta raggare och epor vid station när man kommer med tåget till Karlstad (sambon är från Karlstad ) så det är mao inte tätort!Anna_H skrev:
Värmland. Det är epa och pilsnerbilar :OAnna_H skrev:
Typ Malung är likadant. Är man ute efter kl 18 så är de gamla moppar, epabilar och skräniga ungar med jättekonstig dialekt.
De gamla läskiga gubbarna har såklart kört med sina gamla 740is till resturangerna som ägs av thai folk
(lite ironi i det med)
De kanske återuppstått mer av de nu när de inte fått åka till tyskland lika frekvent. Vet att folk från dalarna köpte 3-4 platser på bussarna för att kunna ta med 80-100 kg per platsHandyman 1 skrev:
Men visst finns där brännare kvar där i skogarna.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 217 inlägg
Det är de elektroniskt spärrade som är problemet. En dold strömbrytare någonstans så är de vanliga bilar. Kommer polisen så är det bara en knapptryckning, så är de epor igen.Rkarlsson skrev:
Fördelen är ju iallafall att om polisen misstänker något så tar de bilen och kollar den =) Så sköter de sig inte i trafiken så lär de åka dit förr eller senare. Om de har otur blir det tyvärr en olycka.T Troberg skrev: