Hej
Jag tänkte köpa en enklare betongblandare för att kunna vispa ihop lite betong till en plint eller två och för att blanda putsen som skall upp på källarväggarna invändigt.

Jag är kanske inte så sugen att betala mer än ett par tusen.
I min jakt på nätet har jag hittat följande:

harald nyborg 125 l 1299 kr
verktygsboden 125 l 1775 kr
jula   130 l 2399 kr
duab    134 l 2695 kr
jula   165 l 3295 kr
beijer  125 l 3730 kr


Vilken skulle ni rekommendera, avråda ifrån?

Tacksam för svar!
/Nix
 
Välj bort den första, motorn passar bäst till modelltåg eller nått.

De bästa pris/effekt/volym jag kunnat hitta (i höstas) var hornbach.
 
Amen, va f*n. Jag bor i STÅKKHOLM ;)

Hornbach finns inte här...
Tro jag i alla fall???
 
Har också en från Jula, den har funkat bra hittills.
 
Har en från Harald nyborg.. Funkar alldeles utmärkt.. Har blandat många kbm i den...
 
köpte min på k-rauta 125 iter har jag för mig, ca 2000SEK, funkar fint

/m
 
Hej alla

Jag köpte till slut en på k-rauta.
Men det blev dyrt...

Knappt 11 000 kr.
Men då ingick släp och en del smågrejer också ;)

2495 för bara blandaren. Den är inte ihopskruvad än, men den kändes hyggligt okej i butiken.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.