Jag tänkte putsa upp fin-betong som stänk skydd, men har trävägg bakom och är rädd att de spricker. Nån som har nått förslag på vad man kan sätta i mellan hönsnät Glasfiberväv eller nått sånt?
Jag hade först satt en skiva av dött material, hård gips eller fibercement. Sedan primat den och nätat med putsnät och gått på med Putsbruk C eller B. Finbetong är ingen höjdare att putsa med pga av stenstorleken även om det går att använda.