
Så här ser den ut. Diametern är 4XX cm (minns inte riktigt). Djupet en dryg meter. Använd i två somrar utan problem, men nu är vår stora pool färdigbyggd och jag behöver inte den här längre. Inga pooltäckningar, pumpar eller filter. Bara poolen.
1 000 spänn till UNHCR och poolen är din.