Varför välja mellan pest o kolera?(volvo eller Japanskt) när det finns
tyska bilar från Munchen...
Jänkebilarna är ju läckra(de äldre)men knappast ngr problemfria slitvargar i vardagen.
Tycker för övrigt märkesverktygen och maskiner är att föredra framför de billiga kopiorna, men ibland är det lite väl dyrt.
Panasonic verkar hålla proffskvalite men går att köpa till hemmapularpriser, tänker då
främst på skruvdragare o borrar.
 
  • Gilla
mh97245
  • Laddar…
ktm525 skrev:
Varför välja mellan pest o kolera?(volvo eller Japanskt) när det finns
tyska bilar från Munchen...
Jänkebilarna är ju läckra(de äldre)men knappast ngr problemfria slitvargar i vardagen.
Tycker för övrigt märkesverktygen och maskiner är att föredra framför de billiga kopiorna, men ibland är det lite väl dyrt.
Panasonic verkar hålla proffskvalite men går att köpa till hemmapularpriser, tänker då
främst på skruvdragare o borrar.
Ja jag möter minsann inga Opel Rekord eller Ford Taunus när jag är ute och kör, men var det inte en sån där bil från Munchen som körde och ramlade i trafikmagasinet??
Det finns lyxbilar från Japan med, men dom kostar precis som DeWALT
 
DeWalt= BEST Tools= SELEKTA!!!??
I K-rautas senaste reklambladhttp://www.k-rauta.se/kundtidning/nr4/nr4.pdf annonseras en BEST Tools teleskop-kap/ger för 795kr. Jag köpte en helt identisk (ja in i minsta detalj!) på Harald Nyborg för 599kr under namnet SELEKTA (jag ska bara bygga ett hus så jag behöver inte bli påmind om kvaliteten- den lär hålla bygget ut).

Tror släktskapet mellan DeWalt och SELEKTA är obefintligt.
 
B
Boan skrev:
lite sent kankse.. men här går att se vilka verktyg som K-rautas leverantör av Best Tools har...

[länk]

det intressanta är ju benämningen på vissa... som slutar på DWL kan det vara lika med DeWalt ?!?!?

SMS255DWL
Om man har username och password...
 
B
Boan skrev:
gå in här..

[länk]


sen på "Produktkatalog".. jag kom in utan password.... ;)
Funkade betydligt bättre!
 
Er vel ingen nytt at kineserne er kopi mestre? Det vil si at de er utrolig flinke til å kopiere utseende. Men det er jo ikke det som teller. Det er jo material kvalitet, finish osv som teller.

Men, nå kan det være at de faktisk er produsert på samme fabrikk, men med litt forskjellige spec i kvalitet, motor osv.

Uansett, jeg kjøper hverken Best-tools eller Dewalt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.