Nu skall jag precis samla ihop prylarna till köket och även beställa de återstående. En detalj är ännu inte bestämd.
- skall diskbänken vara 240cm och täcka diskmaskinen
eller
- skall den vara 180 cm och låta bänkskivan täcka ytterligare 60cm?
Det känns ju praktiskt att kunna slabba rakt ovanför diskmaskinen, men samtidigt blir det ju snyggare med längre bänkskiva (370 cm i det har fallet)
Vad tycker ni? Träbänk över diskmaskinen eller inte?
Köket är av typ "lantkök" med en obruten bänk på 9 meter i L-form. Ingen köksö.