Hej, någon som vet var jag får tag på beslaget i bilden eller motsv ersättare? Delen som är trasig sitter i karm resten undertill i fönsterdelen.

• Skadat fönsterbeslag med en del som är loss och en annan fastskruvad, på ett trägolv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
T tergo skrev:
kolla Vridfönster | Skånebeslag (skanebeslag.se)
står där inte tillverkaren på beslaget ?
som sagt: det står endast Myresjö Fönster vilka historiskt blev en del av SP fönster.

P PatrickL skrev:
Hej, någon som vet var jag får tag på beslaget i bilden eller motsv ersättare? Delen som är trasig sitter i karm resten undertill i fönsterdelen.
Hej !
Fick du tag på något beslag ?
Har själv ett likadant beslag som är trasigt och skulle behöva få tag i ett nytt.

Jag har också likadant fel på ett fönster hemma någon som hittar någon reservdel ?

Har också ett liknande fel. Ngn som hittade nya eller begagnade?

J Johan Sandström5 skrev:
Har också ett liknande fel. Ngn som hittade nya eller begagnade?
Hej !
Har inte fått tag i beslaget men köpte kemisk metall på Biltema o lagade den del som var trasig..
Har monterat tillbaka det så nu får jag se hur länge det håller.

M Michael J skrev:
Hej !
Har inte fått tag i beslaget men köpte kemisk metall på Biltema o lagade den del som var trasig..
Har monterat tillbaka det så nu får jag se hur länge det håller.
Hej!
Tackar för svaret. Det slog mig inte. Såklart Biltema har lösningen för detta också…😂😂 Det ska jag testa och sedan blir det ett nytt hål för en träskruv också. I den delen som sitter i armen. Så ska det nog hålla ett tag.
Tack igen.

• Gilla
Michael J
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.