Hejsan
Jag och min sambo har köpt vårat första hus och precis haft en överlåtelsebesiktning. Vi är ju nybörjare i detta och blir osäkra vilka risker som finns. Det är en 1 1/2 plans villa med källare + vidbyggt garage. Byggår -38 men välrenoverat i våra ögon. Taket räknar vi med att behöva byta snart men vad får ni för bild i övrigt av protokollet?
Mvh nervösa rookies