Vi har råkat ut för två strulpellar som genom bergvärmeinstallationen orsakat omfattande skador på huset. De tar inte sitt ansvar utan smiter undan. Riktiga ruffel- och båg´are.

Mer finns på vår blogg: http://www.bloggi.se/index.php?blogId=830

 
Hej!


Tycker att du borde berätta vad som har hänt på bloggen också....det höjer din trovärdighet!

 
Den blogg jag hänvisar till innehåller hela händelseutvecklingen från beställning av bergvärmeinstallation i december 2002 fram till dags datum.

Den är sprillans ny. Ännu inte så många kommentarer.

Vi ställer gärna upp med bra tips på vad man behöver tänka på innan man kör igång!
 
Näää...det viktiga står inte där såvitt jag kan se.


Det jag saknar är en betydligt mer detaljerad beskrivning av vad som har gått snett...det skulle vara mycket intressant och läsa.


 
Bumblebee skrev:
Näää...det viktiga står inte där såvitt jag kan se.
Instämmer, jag kan inte heller se det. Kronologin startar den 25/8 2003. ???
 
Det verkar som det blev problem vid själva borrningen?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.