M Marre_ #1 Medlem · 1 inlägg 7 jul 2021 13:39 Marre_ Medlem 1 inlägg 7 jul 2021 13:39 #1 Hej! Kan ni hjälpa mig genom att kika på några bilder av min köksblandare? Är detta normalt eller bör jag byta? Bilderna är inuti kranens mynning samt hela vägen ned i blandaren där man ser som vita svampar, är det bara kalk? Tack på förhand! /Marre Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #beläggning #blandare #byta #byte #köksblandare #vatten
Hej! Kan ni hjälpa mig genom att kika på några bilder av min köksblandare? Är detta normalt eller bör jag byta? Bilderna är inuti kranens mynning samt hela vägen ned i blandaren där man ser som vita svampar, är det bara kalk? Tack på förhand! /Marre