Hej.
Mina gamla kyl och frys är 180 cm höga. Frysen låter hela tiden och det verkar vara gammal. De flesta kyl och frys på marknade n är 186 cm höga. Det finns kyl och frys med 180 cm men de är få och dyra. Enligt bilden har jag galler, skåp(35 cm höjd) och ett tom utrymme (15 cm). Det finns redan 5 cm avstånd mellan vägg och skåpet.
Om jag ska köpa kyl och frys med 186 cm höjd hur löser man detta på bästa sätt. Tacksam för dina tips och idéer.
Mina gamla kyl och frys är 180 cm höga. Frysen låter hela tiden och det verkar vara gammal. De flesta kyl och frys på marknade n är 186 cm höga. Det finns kyl och frys med 180 cm men de är få och dyra. Enligt bilden har jag galler, skåp(35 cm höjd) och ett tom utrymme (15 cm). Det finns redan 5 cm avstånd mellan vägg och skåpet.
Om jag ska köpa kyl och frys med 186 cm höjd hur löser man detta på bästa sätt. Tacksam för dina tips och idéer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Kapa det befintliga gallret så det passar över dom nya skåpen. Sen kan du väl såga upp hål för två lämpliga ventiler ovanför överskåpen? Länk: https://www.ikea.com/se/sv/p/metod-...0wTpeGIqe1rKdRT4vDxoCWZ4QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Logga in
Skapa konto
Det är ju som vanligtBokani skrev:
Hej.
[bild]
[bild]
behåll dessa för du kan inte få tag i bättre.
frysens kompressor tlx8.8kk3 för oväsen men kan bytas om man vill till en 9.5 om man vill få det tystare
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Rädda renoverat sekelskifteshus lite - behöver tips
Byggnadsvård -
Behöver tips och råd om det går rädda denna pool
Pool -
Behöver tips och råd gällande plantering vid fasad
Trädgård allmänt -
Ännu en asbestråd, behöver råd/ tips
Gifter, farliga byggmaterial & skadedjur -
Behöver tips och råd angående badrum