Hej!

Funderar på att ha en glasskiva som stänkskydd i köket och behöver lite tips kring detta, hoppas någon kan svara:
  • Räcker det med 4mm glas, ej härdat? Kommer inte att ha hällen i närheten
  • Vi kommer inte att ha några överskåp, finns det någon standard för hur hög skivan bör vara?
  • Hur fäster man skivan bäst och snyggast? Kan den vila mot bänkskivan och därefter silicona runt, eller behöver man ha någon list i överkant? Eller behöver man skruva?
Tack!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.