Funderar på att ha en glasskiva som stänkskydd i köket och behöver lite tips kring detta, hoppas någon kan svara:
Räcker det med 4mm glas, ej härdat? Kommer inte att ha hällen i närheten
Vi kommer inte att ha några överskåp, finns det någon standard för hur hög skivan bör vara?
Hur fäster man skivan bäst och snyggast? Kan den vila mot bänkskivan och därefter silicona runt, eller behöver man ha någon list i överkant? Eller behöver man skruva?
Tack!
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.