432 läst ·
7 svar
432 läst
7 svar
Behöver nya rör i köket
Hej
Jag är i full gång att bygga ett nytt kök efter flera års planering. Behöver nu anlita rörmokare och elektriker för att allt ska hamna på rätt ställe. Har sett att det finns flera tjänster på nätet man kan boka rörmokare och elektriker Offerta.se, Direktbokning.se etc. Är dessa sidor skit och det är bättre att anlita lokala företag? Tycker det verkar som en djungel och smidigt om man slipper ringa runt och istället boka på nätet. Jag bor i Dalarna.
Jag är i full gång att bygga ett nytt kök efter flera års planering. Behöver nu anlita rörmokare och elektriker för att allt ska hamna på rätt ställe. Har sett att det finns flera tjänster på nätet man kan boka rörmokare och elektriker Offerta.se, Direktbokning.se etc. Är dessa sidor skit och det är bättre att anlita lokala företag? Tycker det verkar som en djungel och smidigt om man slipper ringa runt och istället boka på nätet. Jag bor i Dalarna.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 46 161 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 46 161 inlägg
Det brukar vara de sämsta hantverkarna som finns på den typen av siter. De som är bra får jobb ändå via tidigare kunder och deras rekommendationer.
Prata med grannar, kollegor och andra i närheten för att få redan på bra firmor.
Prata med grannar, kollegor och andra i närheten för att få redan på bra firmor.
Är nyinflyttad, har inte hunnit bekant mig med grannarna än! Men kanske dumt att boka från internet verkar ju kunna komma vilket företag som helst då! såg att det inte var jättebilligt heller!F fribygg skrev:
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Hur vet man om man behöver ringa rörmokare eller slamsugare?
Vatten & Avlopp -
Hur bör jag ansluta nya PEX-rör vid flytt av köksblandare?
Vatten & Avlopp -
Behöver vi tvätta den nya fasaden innan målning?
Färg, Måla & Tapetsera -
Dra nya värmerör, vad behöver jag ?
Vatten & Avlopp -
Skarva 25 mm pem rör till nya pumpen, vad behöver jag?
Vatten & Avlopp