Hej!

Jag funderar lite (och velar fram och tillbaka) om jag behöver fler tavlor.

Tänker framförallt kanske:

1) Ovanför sängen?
2) Mellan mina fönster i sovrummet?
3) En tavla till vänster om tavlan jag redan har i arbetsrummet?

Har generellt en ganska "minimialistisk" inredningstil (inte riktigt men inte supermycket prylar) men vill inte heller att det ska se "kalt" ut.

Så vad tycker ni? Är det OK eller borde jag verkligen skaffa en tavla till på något av ställena jag nämnde? Hur hade ni gjort?

Imgur länk:
https://imgur.com/a/RoJ6Rho

• Arbetsrum med skrivbord, svart kontorsstol, och vy från fönster. Vit garderob till höger och liten tavla på väggen. Minimalistisk inredning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Arbetsrum med vit vägg och en tavla föreställande ett landskap, med en kontorsstol, fönster med vita gardiner och en robotdammsugare på golvet.
    Skapa konto
  • Sovrum med dubbelsäng, träparkettgolv, vita väggar och två fönster med växter på fönsterbrädorna. Taklampa i vitt tak. Minimalistisk stil.
    Skapa konto
  • Sovrum med minimal inredning, stor säng och fönster med växter. Diskussion om att hänga tavlor ovanför sängen.
    Skapa konto
  • Ljust matsalsutrymme med träbord och stolar, stora fönster med utsikt, vita gardiner, en taklampa och växter på fönsterbrädorna.
    Skapa konto
  • Vardagsrum med mörkgrå soffa, två tavlor ovanför, vitt soffbord på ljus matta, dörr till balkong med utsikt, minimalistisk inredning.
    Skapa konto
Redigerat:
BirgitS
Jag tycker det ser lite kalt och tomt ut på de första 4 bilderna, så personligen skulle jag göra något åt de rummen. Men tavlor är ju inte enda alternativet utan även t.ex. färgade gardiner, målade/tapetserade väggar etc. har liknande effekt.

Men det är väldigt personligt och för en del ger stora vita ytor ett lugn som de behöver.

• Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.