fia_mstd #1 Husägare · Skövde · 1 992 inlägg 25 apr 2004 06:50 fia_mstd Husägare Skövde 1 992 inlägg 25 apr 2004 06:50 #1 att sätta i garaget eller förrådet hittade jag på blocket för endast 4000 riksdaler! Hoppas jag kan snubbla över det sen ¨då vi byggt också! http://www2.blocket.se/view/2463144.htm?l=0&c=1&city=0
att sätta i garaget eller förrådet hittade jag på blocket för endast 4000 riksdaler! Hoppas jag kan snubbla över det sen ¨då vi byggt också! http://www2.blocket.se/view/2463144.htm?l=0&c=1&city=0