Jag har en liten repa på kylen och undrar om det finns någon bätringsfärg man kan köpa eller om det går att använda nåt annat. Tacksam för alla tips.
 
Att bättra på en repa gör att då syns bättringen istället.
Om jag fick välja så behåller jag repan.

Protte
 
Tackar. Bättras måste det eftersom repan är nu grå och det syns verkligen på vitt. Stort kontrast
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.