Besserwisser
· östergötland
· 2 773 inlägg
Gjord för att sitta monterad i bilen kopplad med motorvärmare och gå samtidigt som den
Besserwisser
· östergötland
· 2 773 inlägg
Besserwisser
· östergötland
· 2 773 inlägg
Besserwisser
· östergötland
· 2 773 inlägg
Missade det inlägget...
Men lägg upp fler bilder på den så kan vi säkert säga mer...
Men lägg upp fler bilder på den så kan vi säkert säga mer...
Det är en batteriladdare på 3 Ampere. Dvs ganska liten för underhållsladdning. Används separat eller tillsammans med motorvärmare eller kupevärmare i bil. Har därför samma runda kontakter som övriga DEFA motorvärmarkablar.
Men man kan naturligtvis även använda den för att ladda 12v blybatterier utan fordon.
Frun har en sådan i sin bil men ingen elektrisk motor eller kupevärmare.
Laddar ett normalstort bilbatteri på ett dygn ungeffär.
Men man kan naturligtvis även använda den för att ladda 12v blybatterier utan fordon.
Frun har en sådan i sin bil men ingen elektrisk motor eller kupevärmare.
Laddar ett normalstort bilbatteri på ett dygn ungeffär.
Byt ut ringkabelskorna mot batteriklämmor så är det enklare att koppla in ett batteri:
Finns på Mekonomen, Jula, Biltema mm.
Laddaren är lite klen för normal laddning av bilbatteri men absolut inte klen för underhållsladdning (där strömmen är några tiotal milliampère).
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Finns på Mekonomen, Jula, Biltema mm.
Laddaren är lite klen för normal laddning av bilbatteri men absolut inte klen för underhållsladdning (där strömmen är några tiotal milliampère).
