Funkar det, eller är det för dåligt i sug i dem?

Funderar i så fall på en BOSCH GAS 12V eftersom jag redan har batterier och laddare. Om det är någon med erfarenhet av just den är det så klart extra välkommet :)

Bästa svaret

Har inte testat Boschen, däremot ett par andra och de var skräp. Riktig dammsugare är det som gäller!

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Immobil Immobil skrev:
Har inte testat Boschen, däremot ett par andra och de var skräp. Riktig dammsugare är det som gäller!
Det måste väl ändå vara beroende på var och till vad man skall ha den? Skall du dammsuga lite brödsmulor i fjällstugan utan el? Då skulle nog en batteridriven vara alldeles utmärkt. ”Är det som gäller”...

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Immobil Immobil skrev:
Ja, det var det jag var rädd för :). Det är ju svårt att trolla med knäna. Min nätanslutna har ett undertryck på max 215mbar och GAS 12V har bara 45 mbar så det säger ju sig självt egentligen.

Tack, då har jag sparat 1100 spänn idag :D

• Gilla
Immobil
  • Laddar…
Inte är pengarna sparade!
Nu har du ju möjlighet att omdisponera slanten och köpa något kul verkyg eller maskin i stället:D

Sant, jag råkade skriva äktenskapsversionen :D

Nja, du kan väl recensera den här när du köpt. Lite skeptiskt, blir inte så mycket smidigare att dammsuga bilen med den tror jag. Den har fortfarande slang... :)

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.