Hej
Är lycklig ägare till en Automower 220 sen i fjol våras, har gått klanderfritt i 900 timmar,
nu har klipptiden börjat minska till en knapp halvtimma och några gånger har den stannat med för låg batterispänning, att det är batteriet som börjar ta slut är väl det troliga, men är det normalt att man ska behöva byta batteri redan?. kan det vara ett garantiärende?
/Krille