Hej
Har nu rivit ur mitt pannrum i källaren och ska bygga bastu och duschhörna.
Bastun blir ett rum i rummet, vedeldat och duschen blir utanför i ett hörn...
Nu till min fråga:
Har oisolerad betongplatta men ska ha vattenburen golvvärme men att bila upp golv och isolera och gjuta in rör är inget alternativ för mig. Kan man lägga platon på plattan sen på med 50mm blå styrofoam (har tillgång till sånt), fräsa golvvärmerören i den sen på med 22mm spån och ett lager gips på det, sen tätskickt och därefter klinkers??

mvh Tommie
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.