3 892 läst ·
21 svar
4k läst
21 svar
Bästa skruvdragare
Sida 1 av 2
Lite mer kött på benen behövs för att kunna ge bra råd.
Primära användningsområden och budget hade varit en bra start.
Primära användningsområden och budget hade varit en bra start.
Och pris och tänk användningsområde är oviktigt? Annars kanske ett takpris och en tänkt användningsbild vore på sin plats. Mest för pengarna är väl i allafall BHP452, i jubileumskit från england, eller LCT204 då man får två maskiner till priset av en, även det från england.
Renoverare
· Gävleborg
· 8 215 inlägg
Hilti för fan. 
//Patrik
//Patrik
En lite smäckrare och smidigare tycker jag det låter som, ingen bamsestor och tung dragare.Hobbit skrev:
Ska man t.ex. skruva fast bilhögtalare i hatthyllan ryms ingen stor bamse under rutan.
Som typ Bosch GSR 10.8 LI-2, -2 växlad version.

Stark trots sina 10.8 volt.
Många tillverkare har liknande produkt.
Redigerat:
Jag håller helt med mikael, en 18V maskin är det få som har nytta av.Mikael_L skrev:En lite smäckrare och smidigare tycker jag det låter som, ingen bamsestor och tung dragare.
Ska man t.ex. skruva fast bilhögtalare i hatthyllan ryms ingen stor bamse under rutan.
Som typ Bosch GSR 10.8 LI-2, -2 växlad version.
[bild]
Stark trots sian 10.8 volt.
Många tillverkare har liknande produkt.
Hmm! Jag vill envist hävda att min AEG 12 voltare är bästa valet!
Kan vara att jag fått för många plankor i huvudet, men min lilla orange/svarta sötnos kan jag inte vara utan, ok att byta kvinna men skruvdragaren gör jag mig inte av med
"byggaren"
Kan vara att jag fått för många plankor i huvudet, men min lilla orange/svarta sötnos kan jag inte vara utan, ok att byta kvinna men skruvdragaren gör jag mig inte av med
"byggaren"
Jag kollade lite på www.dewalt.se men hittade ingen sån?hokanp skrev:
http://www.dewalt.se/powertools/productdetails/catno/DC743KB/FredrikR skrev:
