Hej vet ej om jag valde rätt ämne , men i somras så prata jag och sambon om att köpa ny säng till lillkillen då han växt ur spjälsängen, så vi kolla och såg priserna på en sån säng som vi ville ha.
Tänkte då att jag kan säkert bygga en egen så jag satte igång

• Ram av trä för en barnvänlig säng under byggnad i ett garage, placerad på ett hopfällbart bord med verktyg och material i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Träram för en barnsäng under konstruktion i ett verkstadsutrymme med verktyg och förvaringshyllor i bakgrunden.
    Skapa konto
  • Träram för en barnsäng med husdesign under uppbyggnad i ett garage, omgiven av verktyg och förvaringshyllor.
    Skapa konto
  • Hemmagjord barnsängsram med hustak i trä, under byggande i en verkstad fylld med verktyg och material.
    Skapa konto
  • Självbyggd barnsäng i trä med husram, under konstruktion i verkstad.
    Skapa konto
  • Barnsäng med husformad ram byggs i garage, omgiven av verktyg och byggmaterial.
    Skapa konto
  • Gilla
trilithium och 5 till
  • Laddar…
4774
Mycket intressant att se slutresultatet.

4774 4774 skrev:
Mycket intressant att se slutresultatet.
Den är klar han har sovit i den i någon månad nu , har dock inte tagit någon bra slutbild

• Gilla
4774
  • Laddar…
4774
Nicham90 Nicham90 skrev:
Den är klar han har sovit i den i någon månad nu , har dock inte tagit någon bra slutbild
Bara nyfiken på hur slutresultatet ser ut med madrassen och sängkläderna. Ser så otroligt fint ut.

4774
Och mysigt.

4774 4774 skrev:
Bara nyfiken på hur slutresultatet ser ut med madrassen och sängkläderna. Ser så otroligt fint ut.

• Vit barnsäng med en baldakin och färgglatt täcke i rum med grön vägg, molndekaler och trägolv.
    Skapa konto
  • Gilla
trilithium och 3 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.