Jag körde på magnetlåsen till våra köksluckor och är jättenöjd. Tyvärr passade de inte på våra lådor, så där fick de bli skohorn i plast från Ikea för att låsa lådorna. Jag köpte mina magnetlås på Ebay i UK till ett helt annat pris än i Sverige.
 
Bra att höra att ni va nöjda med luckorna, men synd med lådorna. Vad har ni för kök? Vi har IKEA Metod, så hade ju varit guld om de passar.
 
Thulesius Thulesius skrev:
Bra att höra att ni va nöjda med luckorna, men synd med lådorna. Vad har ni för kök? Vi har IKEA Metod, så hade ju varit guld om de passar.
Vi har ett ballingslöv från - 04. I vårt fall var det översta bestickslådanlådan som det inte passade på. De låsen jag har är 42mm höga. Det hade förmodligen gått att korta ner dem lite men jag valde den enkla lösningen med skohorn.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.