Tjena! Har en Siemens WIF/WIP70-2 spishäll som gått i barnlås då det bara står L. Någon som vet hur man låser upp den?

Tack på förhand

På min Siemenshäll trycker man bara länge på låsknappen så låser den/låser upp barnlåset.

S Svante Svenson skrev:
På min Siemenshäll trycker man bara länge på låsknappen så låser den/låser upp barnlåset.
Det finns ingen låsknapp på denhär tyvär

Instruktioner för aktivering och avaktivering av funktion på en panel med kolumnerna "Så här gör du", "Manöverpanel" och "Display".

E etompau skrev:
[bild]
tack men funkar fortfarande inte:confused:

Tror inte det är en siemenshäll utan snarare än witt-häll

Håll ena fingret på ”slidern” och tryck 3 ggr på ”P”

D DFYD123 skrev:
Håll ena fingret på ”slidern” och tryck 3 ggr på ”P”
vaud är slidern?

Jag läste bara innantill och tolkade det som att det var en sliderfunktion för att välja läge på plattorna??

Förlåt såg nu att det var en -2. Jag kollade på -5

Prova trycka in - & + samtidigt och sedan bara -

Skärmvisning av en instruktionsmanual på svenska för aktivering och avaktivering av funktioner på en spishäll.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

D DFYD123 skrev:
Prova trycka in - & + samtidigt och sedan bara -
finns inga - eller + finns bara 4 pilar upp o en ner i mitten och de funkar inte

• Gilla
biturbo
  • Laddar…
Diagram över en spishälls touch-styrpanel med symboler för minus, plus, timer, powerbooster, och zonkontroll.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det står när man ska aktivera låset ska man hålla in -&+ och sen + fram till höger så du får prova -&+ fram till höger och sedan -

D DFYD123 skrev:
[bild] Det står när man ska aktivera låset ska man hålla in -&+ och sen + fram till höger så du får prova -&+ fram till höger och sedan -
jag ska deaktivera låset

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.