Beror väl på tiden på dygnet 8)

:-X
Förlåt kunde inte låta bli...............
Har samma tankar vid mitt köksbygge. Funderar på 110 cm.
Får bygga fotpall till frugan så hon också kan hänga ;D
Vilken höjd har ni på "barhänget"?
Beror ju mycket på längden av dom som skall hänga....
Kan vi enas om någon medelbarhängshöjd?