Vi ska ha en stenskiva som fästs i bänkskåp samt vägg och ett metallben. Skivan limmas på plats mot dessa festpunkter. Funderar på om man skall såga ut ett hål på 25mm i golvet (så det kan röra sig) sätta en skruv/spik i ett pluggat hål i betång golvet, och sedan göra hål i barbenets ände. Då kommer man inte kunna "sparka" omkull benet. Skivan är på ca 1kvadratmeter o 3cm tjock, så dess tyngd kommer hålla den på plats också.
Har letat efter liknande problem/frågor, någon som har erfarenhet?