Hej!

Vi funderar på att bara frächa upp vårt kök genom att byta luckor, alltså låta stommarna vara kvar. Vet ni något bra företag som gör det åt en för en bra penning? Vi vill att de kommer hem till oss och mäter för att sedan montera allt åt oss.
 
Modexa gör snygga luckor. De måttar och monterar också. www.modexa.se
 
Har ni eller någon annan erfarenhet av dem? Hur ligger de i pris?

Tacksam för svar............................

.............då vi snart vill bestämma oss för om det bara blir renovering av luckor eller om hela köket ryker.

Baggio
 
Kolla på www.lijo.se. Det blir nog inte billigare men man får också det man betalar för.
 
Hej
Hört talas om Härjedalskök?
De skall ju vara duktiga på detta.
 
brm skrev:
Modexa gör snygga luckor. De måttar och monterar också. www.modexa.se
Vi anlitade Modexa för att göra om vårt kök. Vi behöll stommarna och bytte luckor, lådor, ljusramper, handtag samt bänkskivor med underlimmad dubbel diskho. Allt bra tillverkat och monterat. Desssutom bra bemötande. Rekommenderas!
 
Paul-Staffanstorp
www.koksfabriken.se

...är riktigt bra att ha och göra med.

Men visst... allting beror ju på var i Sverige ni hör hemma ;)
 
elle10 skrev:
Hej
Hört talas om Härjedalskök?
De skall ju vara duktiga på detta.

Undrar om de bytte luckor någon gång, det var ju typ 3år sen..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.