Hej,
Ska välja bänkskiva och har möjlighet att till ett hyfsat pris få 40mm ekskiva utan skarv i vinkeln. (Skivan är limmad av 40x75 mm stavar.)
Kommer det se tokigt ut med ändträ på sidorna om spisen ?
Ska jag välja att dela upp skivan med en skarv istället ?
/micke

visa_galleribild2.php
 
Jag hade inte valt  en skiva med ändkanterna utåt, men det är ju bara vad jag tycker  :)

Iofs beror det ju lite på vad du isåfall tänkt ha för kantlist.
 
Jag börjar nog också känna att det blir en skarv.
45grader borde ju snyggast ut!?
/micke
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.