Hej,
Ska välja bänkskiva och har möjlighet att till ett hyfsat pris få 40mm ekskiva utan skarv i vinkeln. (Skivan är limmad av 40x75 mm stavar.)
Kommer det se tokigt ut med ändträ på sidorna om spisen ?
Ska jag välja att dela upp skivan med en skarv istället ?
/micke
