1 612 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Bänkskiva till köket? seriösa företag?
Två saker som kan vara bra att veta om någon ska kunna ge dig vettiga tips är vari landet du bor och vilket material du är ute efter. Tips på marmorskivor i Skåne är rätt värdelösa om du bor i Haparanda och vill ha en ekskiva tex.
Ouf dekton! Hemskat att jobba med, men väldigt vackert! Har gjort en hel del jobb i dekton, men rekommenderar att du kontaktar en stenfirma och frågar om deras vana att jobba med dekton, är inte jätte vanligt i Sverige, tror att jag gjorde 1kök och 1 badrum i dekton förra året, då gjorde jag.endå ca 350 köksbänkskvivor.
Kolla om dom har cut to size via spanien annars!
Tack för input, vi ska ballingslöv kök o de har ju en massa dekton bänkskivor o tror det totala slutpriset landade på 97 tusen m arbete o underliggande diskho 2 st o planlimmad häll. Men hittade samma dekton kreta skivan som vi vill ha på ageltio.se för ca 2 tusen kr mindre löp m.L Lopex skrev:Ouf dekton! Hemskat att jobba med, men väldigt vackert! Har gjort en hel del jobb i dekton, men rekommenderar att du kontaktar en stenfirma och frågar om deras vana att jobba med dekton, är inte jätte vanligt i Sverige, tror att jag gjorde 1kök och 1 badrum i dekton förra året, då gjorde jag.endå ca 350 köksbänkskvivor.
Det finns en sida som heter inaloc.se tror jag som kommer från Spanien men då landar man ändå på samma pris som ballingslöv.
Klicka här för att svara