Jag skulle villja höra lite erfarenheter med att ha spishällen nedsänkt i t.ex laminatskiva.
Jag var helt bestämd på att ha laminat skiva men efter ett besök av en kompis har jag börjat fundera igen.
Han påstod att det är väldigt lätt att "brännmärka" laminat eller träskiva när man har hällen nedfälld i en sådan ,när man t.ex drar en kastrull åt sidan, och kanske speciellt om det är lite brådis (kokar över ).
Granit kanske är melodin ,men då handlar det om helt andra pengar,eller om man möjligen lägger hällen i en granit platta på ca. 1 meter och resten laminat ,ja inte vet ja ??
Synpunkter och tips mottages gärna !