Hej
Min vattenkokare hade läckt vatten så träbänkskiva den stod på har slagit sig (det stod en del vatten under vattenkokaren i morse). Det är lite fuktigt i skarven (A).
Går det att åtgärda skivan? Hur gör man? (Torka med hårtork? Ställ tyngd ovanpå?)
Min vattenkokare hade läckt vatten så träbänkskiva den stod på har slagit sig (det stod en del vatten under vattenkokaren i morse). Det är lite fuktigt i skarven (A).
Går det att åtgärda skivan? Hur gör man? (Torka med hårtork? Ställ tyngd ovanpå?)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Är det sån här spackel jag ska använda?
https://www.bauhaus.se/plastiskt-tra-ek-75-ml.html?gclid=CPDZ2OqCutMCFcyQGAodb5kKqA
https://www.bauhaus.se/plastiskt-tra-ek-75-ml.html?gclid=CPDZ2OqCutMCFcyQGAodb5kKqA
Klicka här för att svara