@Ullberg,

Var någonstans tittade du på prover? Andrews Granite priser låter betydligt bättre vad jag har sätt på andra ställen.

17K var en lokal förmåga och egentligen hade jag tänkt ta honom, men det kändes lite osäkert, nystartad firma och oklar solvens, så jag körde på förmågor från öst.
Vilken va den lokala förmågan?

/D

ullberg
En representant kom ut och visade prover samt mallade upp skivan. Eftersom jag redan visste att det var Nero Assoluto jag ville ha så var det i det närmaste en formalitet. Om man vill titta innan man bestämt sig vet jag inte riktigt hur det funkar, men rimligtvis borde de komma ut oavsett om man köper. Maila / ring och fråga föreslår jag.

Minns inte riktigt vad han hette, ska se om jag hittar något gammalt mail. (EDIT: angågende den lokala förmågan menar jag då)

EDIT2: hittade hans offert, en snabb googling på orgnr (EF så Pnr) gör gällande att denne är avregistrerad för f-skatt & ej aktiv i momsregistret, så det verkar som att det är direkt dåligt att rekomendera denne, och kanske lite trist att "hänga ut" någon vars affärer inte verkar gått lysande (tja denna info behöver ju inte betyda just det). Vill du ändå ha uppgifter, skicka ett PM så svarar jag den vägen.

/U

Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.