Hallå i stugorna!
Min gavelvägg buktar ut från mitten som en banan (
Har märkt att kantstenarna börjat sjunka samt att dom börjar luta utåt i överkant (Torpargrund)
Ett gammalt lager brädfodring, samt ett nyare utanpå, spånisolering. Brädor och tretex som ytskikt.
Gavelväggen möter golvet på sovrummet som är skålformat och hänger. Sett på golvet där att nere vid golvlisten så har det börjat glipa lite utåt.
Några erfarna tipsare? 😊
Byggt -36