Hej, min svärmors balkong har en inglasning över en del av balkongen endast, det är tydligen en designdetalj och inte menat att glasa in hela balkongen. Det är ca 6-7 hellånga skivor i en rad. Problemet är att när det blåser skallrar de och det låter så man blir mörkrädd.

Jag har försökt undersöka och det ser ut som de är ordentligt stängda. Finns det något som kan göra att de sitter fast bättre? Har även tittat på tillverkarens hemsida, men hittar inget kring detta, det kanske inte ett vanligt problem. Någon ide uppskattas!

Bilder underättar

Sorry, naturligtvis, jag var inte på plats igår! Här är bilder på högst upp och längst ner och hela raden.
Upp-och-nedvänd interiörbild, skenor och klämmor för skjutdörr, ljusblåa och svarta kablar hänger löst.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Glasdörr, skenor, låsmekanismer, grå matta, inomhus, solljus, vit ram.
Skapa konto
Balkong med glasräcken, solig dag, skuggor, utsikt över träd och byggnader, stadsmiljö, reflektion i glaset.
Skapa konto
Jag tänkte att det kanske är något vanligt förekommande problem. Såvitt jag kan bedöma är det ruta nr 2, dvs den vänstra på bilderna, som dallrar mest. Men vet inte om det var för att vinden låg på från det hållet iofs.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.