Finns de fler bajare här? Lär väl vara omöjligt och få svar ikväll, men skulle vara kul att få en inside rapport hur nya söderstation är !
 
Klart det finns. Ingen insiderapport dock men jäklar vilket ös det verkar vara.
 
De berömmer ljudet där iaf, att de ska vara bättre än gamla stadion, dessutom spelar de riktigt bra, nästan så man kunde offrat Dewalt samlingen för att få stå i klacken ikväll, bara nästan;)
 
[video=youtube;fhTOVGg90SA]http://www.youtube.com/watch?v=fhTOVGg90SA[/video]
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.