buspojken #1 Byggveteran · Gävle · 1 856 inlägg 20 jul 2013 19:58 buspojken Byggveteran Gävle 1 856 inlägg 20 jul 2013 19:58 #1 Finns de fler bajare här? Lär väl vara omöjligt och få svar ikväll, men skulle vara kul att få en inside rapport hur nya söderstation är !
Finns de fler bajare här? Lär väl vara omöjligt och få svar ikväll, men skulle vara kul att få en inside rapport hur nya söderstation är !
Lindgrenski #2 Renoverare · E · 3 498 inlägg 20 jul 2013 20:32 Lindgrenski Renoverare E 3 498 inlägg 20 jul 2013 20:32 #2 Klart det finns. Ingen insiderapport dock men jäklar vilket ös det verkar vara.
buspojken #3 Byggveteran · Gävle · 1 856 inlägg 20 jul 2013 20:49 buspojken Byggveteran Gävle 1 856 inlägg 20 jul 2013 20:49 #3 De berömmer ljudet där iaf, att de ska vara bättre än gamla stadion, dessutom spelar de riktigt bra, nästan så man kunde offrat Dewalt samlingen för att få stå i klacken ikväll, bara nästan
De berömmer ljudet där iaf, att de ska vara bättre än gamla stadion, dessutom spelar de riktigt bra, nästan så man kunde offrat Dewalt samlingen för att få stå i klacken ikväll, bara nästan
namor #4 Medlem · Stockholm · 99 inlägg 20 jul 2013 23:29 namor Medlem Stockholm 99 inlägg 20 jul 2013 23:29 #4 [video=youtube;fhTOVGg90SA]http://www.youtube.com/watch?v=fhTOVGg90SA[/video]