28 956 läst ·
49 svar
29k läst
49 svar
Baggarna invaderar! Vad är det som kryper på våra golv?
Fast då vet du att du inte har kackerlackor! Alla vet att kackerlackor inte dörb8q skrev:
Thomas59
Byggveteran
· Stockholms län
· 3 312 inlägg
Thomas59
Byggveteran
- Stockholms län
- 3 312 inlägg
Hmm, har en stor plastbox från IKEA som vi förvarar hundmaten i. Ska kolla där.mlkjhr skrev:
Nomor (inte Nomore som jag skrev) ringde till slut upp och jag mailade bilderna. Stor mjölbagge löd domen. Dom skickar hit en "tekniker" på torsdag fm. Han ska sedan föreslå åtgärder. Allt går som jag förstod det på försäkringen. Ingen självrisk.
Skadedjursbekämpning är ju klart ett trevligt inslag i hemförsäkringen. Nomor var hemma hos oss för några veckor sedan och bekämpade jordgetingar. Varför riskera livhanken själv när någon annan kan göra det gratis 
Thomas59
Byggveteran
· Stockholms län
· 3 312 inlägg
Thomas59
Byggveteran
- Stockholms län
- 3 312 inlägg
Haha, nä nåt karriärbyte är inte aktuellt men ok, Terminator kan jag nog överväga om det skulle bli aktuellt fast helst överlåter jag det jobbet till experter.Alko skrev:
Kackerlackor eller inte, objudna gäster kan jag vara utan :x.
Thomas59
Byggveteran
· Stockholms län
· 3 312 inlägg
Thomas59
Byggveteran
- Stockholms län
- 3 312 inlägg
DrBosa skrev:
Som BiFuel så vänligt informerade så ÄR det Stor mjölbagge. Imorgon kommer teknikern så vi får väl se vad han/hon säger om åtgärder.
Tog precis en rackare som var på väg in i en skardosa. Undra om dom bor där? Har tagit 3-4 st närheten av dosan.
Thomas59
Byggveteran
· Stockholms län
· 3 312 inlägg
Thomas59
Byggveteran
- Stockholms län
- 3 312 inlägg
Satt och väntade hela förmiddagen men snubben från Nomor dök aldrig upp. Inte ringde han heller som han utlovat.
Ringde för säkerhets skull Nomore vid ½ 11-tiden och frågade om han var för senad eller om han var på väg. Nomor lovade att kontakta honom och kolla, samt be honom ringa mig. Har han ringt? Nej givetvis inte.
Blir lite trött - :banghead::banghead::banghead:
Ringde för säkerhets skull Nomore vid ½ 11-tiden och frågade om han var för senad eller om han var på väg. Nomor lovade att kontakta honom och kolla, samt be honom ringa mig. Har han ringt? Nej givetvis inte.
Blir lite trött - :banghead::banghead::banghead:
Det där löser du själv enkelt Thomas....http://www.youtube.com/watch?v=GgYpRpiZmf0&playnext=1&list=PLA5EDC7530C7F1E97&feature=results_main
Thomas59
Byggveteran
· Stockholms län
· 3 312 inlägg
Thomas59
Byggveteran
- Stockholms län
- 3 312 inlägg
Tyvärr måste man logga i på YT för att se klippet men filmtiteln gav inte så stort utrymme för gissningar så jag förstår vad du föreslår. Visar dom fula krypen sig igen ska jag överväga ditt förslag. Min försäkring verkar ju täcka det mesta så det bör vara okMathiasS skrev:
.